Kondomsuz Yapan Kağıthane Escort Bayan Zeydan

Kondomsuz Yapan Kağıthane Escort Bayan Zeydan

Arkadaşlar hepinize merhaba Kağıthane escort olarak benim adım Zeydan.  Burada nasıl çalışmaya başladığından bahsedeceğim ama öncesinde biraz fiziksel olarak kendi özelliklerinden bahsetmek istiyorum. Ben 21 yaşındayım ve 59 kilo civarında bir kadınım. Boyum yaklaşık olarak 1.60 santimetre civarında ve sektörde ikinci yılımı bitirmek üzereyim diyebilirim. İşimi gerçekten büyük bir şekle ve büyük bir sevgi ile yapıyorum. Hayatımı bu şekilde idame ettiriyorum ve bu şekilde idame ettirmeye de devam edeceğim. Biz onunla ortak arkadaşlarımız aracılığıyla tanışmıştık veya beraberken çok eğlenceli vakit geçiriyorduk gerçekten.

 

Sürekli gülüyor sürekli eğleniyorduk ve sürekli böyle eğlenceli bir kaliteli bir zaman geçiriyorduk. Bence dostluk zaten böyle beraber kaliteli vakit geçirdiğin kişilerle olması gerekiyor. Çünkü dostluk yanında sıkıldığın insanla olmaz yani böyle bir şey söz konusu olamaz. Ama yanımda kendin gibi olabildiğin yanında rahat olduğun insanlarla gerçekten samimi bir dost olabilirsin Kağıthane escort olarak bence. Ben de onun yanında kendimi samimi ve rahat bir şekilde hissettiğim için her zaman onun yanında olmak istiyordum çünkü benim için gerçek bir dost gibiydi.

 

Kondomsuz Oral Yapan Kağıthane escort Kadın

Aslında bu sektörde olduğuna dair ilk başta bir önsezileri mi olmuştu olmamıştır eylül fark etmiştim bir şeyler. Ancak bu konuyu o bana hiç açmadı için ben de bu konuda bir şey diyemedim çünkü ya öyle bir şey yoksa ve buna karşı bir kadınsa Kağıthane escort olarak beni terslerse? Diye düşündüm kendi kendime. Bu yüzden de bu konuyu açmaya cesaret edemedim yani kolay kolay da zaten kimsenin cesaret edebileceğin bir şey değildi.

 

Ama samimiyetiniz ilerledikçe birlikte geçirdiğiniz zamanda zaten doğru olarak artıyor ve bunu ister istemez daha kolay bir biçimde sorabiliyorsun.  Her neyse aradan çok zaman geçmeden Kağıthane escort olarak ben bir ara bir paraya sıkışma durumum gibi bir şey oldu ve bu konuyu arkadaşıma danıştım ondan yardım istedim. Gerçekten hiç tereddüt etmedi ve istediğinden çok daha fazlasını bana bir anda verdi.  Bana bunun devamı da paraya sıkışmam için bir alternatif olduğundan bahsetti.  Ben de ne istersen biraz bahset yer kafama yatarsa ben de girerim bu işe gibisinden söz ettim ama aslında konunun nereye gideceğini biliyordum.

 

Oral Yapan Kağıthane escort Bayanlar

Yine de onun ağzından duymak istedim çünkü direkt böyle bir şeyi kendim açmak istememiştim. Ama kendi kendime de düşünüyordum yani eğer o yapıyorsa Kağıthane escort olarak ben de yapabilirim diye düşünüyorum çünkü ben de onun kadar güzel bir kadınım hatta işe beraber çıkarız diye falan bile düşündüğüm oluyordu. Zaten en yakın arkadaşım olduğu için onunla beraber işe çıkmak Kağıthane escort olarak benim için büyük bir keyif olurdu. Hem birlikte seks yapar hem birlikte keyif alır hem birlikte para kazanırdık.

 

Bu yüzden benim için bu çok alımlı bir şey olurdu umduğum gibi o da zaten konuyu buraya getirdi ve bana eğer istersen bunu beraber yapabiliriz diye sordu. Ben de zaten bunu diyeceğini tahmin ettiğimi söyledim yani Kağıthane escort olarak ben bunu fark ediyordum dedim ve bunu seninle yapmayı gerçekten isterim diye ekledim daha sonra bu işe beraber çıkmaya başladık ve uzunca bir süre de bunu beraber yaptık hatta yine bazen birlikte çalıştığımız oluyor. Bu mesleğe başlamam da en yakın arkadaşlarımdan birinin çok büyük bir etkisi var gerçekten o da benim gibi aynı işi yapmakta ve gerçekten aşırı elit bir kadındır.


16 Ağustos 2020 tarihinde yayınlandı, 330 kez okundu


En Çok Okunan Yazılar

Tüm Yazılar »

İstanbul Escort | Avrupa Yakası Escort | Esenyurt Escort | Beylikdüzü Escort | Avcılar Escort

İstanbul Escort,Avrupa Yakası Escort,Escort İstanbul,İstanbul Eskort,İstanbul Eskort Bayan,Esenyurt Escort,Escort Esenyurt,Esenyurt Eskort,Beylikduzu Escort,Beylikduzu Escort Bayan,Eskort Beylikduzu,Beylikduzu Eskort,Beylikdüzü Escort,Escort Beylikdüzü,Avcılar Escort,Escort Avcılar

İstanbul Escort yada İstanbul Eskort Bayan dilerseniz Escort İstanbul veya İstanbul Escort Bayanlara ait profillerini ziyaret edebilir ve arayarak görüşebilirsiniz.

Avcılar Escort - Beylikduzu Escort - Esenyurt Escort - Sitemap - Feed